Dilego.ro

Condiții de afaceri

societate comercială
Genox s. r. o.
reprezentat de directorul general Jakub Kokštein
cu sediul social la Stráň 3, 360 01 Sadov
număr de identificare: 02509016
înscris în registrul comerțului ținut la Tribunalul Regional din Pilsen, secțiunea C, inserția 29359
pentru vânzarea de bunuri printr-un magazin online situat la www.dilego.ro

1. Dispoziții introductive

  • 1.1 Aceste condiții comerciale (denumite în continuare „condiții comerciale”) ale societății comerciale Genox s. r. o., cu sediul social la Stráň 3, 360 01 Sadov, numărul de identificare: 02509016, înscris în Registrul Comerțului deținut la Tribunalul Regional din Pilsen , Secțiunea C, Insert 29359 (denumit în continuare „Vânzător”) reglementează în conformitate cu prevederile § 1751 paragraful 1 din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil (denumit în continuare „Codul civil”) drepturile și obligațiile reciproce ale părțile contractante care apar în legătură cu sau pe baza unui contract de cumpărare „Contract de cumpărare”) încheiat între vânzător și o altă persoană fizică (în continuare „cumpărător”) prin intermediul magazinului online al vânzătorului. Magazinul de internet este operat de vânzător pe un site web situat la adresa de internet www.dilego.ro (denumit în continuare „site-ul web”), prin interfața site-ului web (denumită în continuare „interfața web a magazinului”).
  • 1.2 Termenii și condițiile se aplică și cazurilor în care persoana care intenționează să cumpere bunuri de la vânzător este o persoană juridică sau o persoană care acționează atunci când comandă bunuri în cursul afacerii lor sau în cadrul profesiei lor independente. Excepțiile în care termenii și condițiile nu se aplică acestor cazuri sunt enumerate în secțiunile individuale.
  • 1.3 Dispozițiile care se abat de la condițiile comerciale pot fi convenite în contractul de cumpărare. Prevederile abateri din contractul de cumpărare prevalează asupra prevederilor termenilor și condițiilor.
  • 1.4 Prevederile termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Contractul de cumpărare și condițiile comerciale sunt întocmite în limba cehă. Contractul de cumpărare poate fi încheiat în limba cehă.
  • 1.5 Formularea termenilor și condițiilor poate fi modificată sau completată de către vânzător. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.

2. Gestionarea și sensibilizarea comenzii

  • 2.1 După trimiterea comenzii, cumpărătorul nu mai are acces la comandă, toate modificările trebuie consultate cu vânzătorul.
  • 2.2 Vânzătorul va confirma cumpărătorului electronic includerea comenzii în sistem, imediat după trimiterea comenzii către cumpărător. Această confirmare conține o versiune electronică a condițiilor de afaceri valabile la momentul plasării comenzii.
  • 2.3 Cumpărătorul este informat ulterior cu privire la următorii pași cu privire la comanda sa la adresa de e-mail a cumpărătorului introdusă în comandă. Vânzătorul consideră că această adresă de e-mail este corectă și validă și nu garantează ne-livrarea e-mailurilor create din neglijența cumpărătorului care a introdus adresa greșită.
  • 2.4 La expedierea lotului, cumpărătorul va primi informații despre finalizarea comenzii, care include instrucțiuni privind condițiile de livrare, manuale pentru produsele comandate, link direct la formularul de reclamație, datele de contact ale vânzătorului și recapitularea comenzii + factură , care servește și ca card de garanție.
  • 2.5 Modificări în ordine sau anularea acestuia înainte de expediere poate fi raportată zilnic pe numărul de telefon LUN - DUM între orele 8:30 - 19:30 +40 371 783 841 sau la adresa de e-mail info@dilego.ro.

3. Încheierea acordului de achiziție

  • 3.1 Toate prezentările bunurilor plasate în interfața web a magazinului au caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare cu privire la aceste bunuri. Dispozițiile articolului 1732 alin. 2 din Codul civil nu se aplică.
  • 3.2 Interfața web a magazinului conține informații despre bunuri, inclusiv prețurile bunurilor individuale. Prețurile bunurilor și serviciilor sunt enumerate, inclusiv taxa pe valoarea adăugată și toate taxele aferente. Prețurile mărfurilor rămân valabile atât timp cât sunt afișate în interfața web a magazinului. O excepție este prețul vizibil scăzut cauzat de o posibilă eroare de sistem, pe care Vânzătorul nu a mai putut-o preveni, caz în care Vânzătorul are dreptul să anuleze comanda. Această prevedere nu limitează posibilitatea vânzătorului de a încheia un contract de cumpărare în condiții convenite individual.
  • 3.3 Interfața web a magazinului conține, de asemenea, informații despre costurile asociate ambalării și livrării mărfurilor. Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării bunurilor enumerate în interfața web a magazinului sunt valabile numai în cazul în care bunurile sunt livrate pe teritoriul Republicii Cehe. Disponibilitatea înseamnă ora când bunurile vor fi gata în depozitul central pentru expediere la adresa de livrare specificată de client sau pentru colectarea personală la Genox s. r. o. Disponibilitatea înseamnă numărul de zile lucrătoare (adică de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale).
  • 3.4 Interfața web a magazinului listează toate informațiile disponibile despre produse. În cazul fotografiilor, se ia întotdeauna într-o oarecare măsură în considerare faptul că fotografiile au caracter ilustrativ, culorile sunt percepute foarte individual. Afișajul color variază în funcție de hardware-ul computerului utilizat. Prin urmare, diferențierea culorii între afișajul ecranului și produsul real este inevitabilă. Din acest motiv, cumpărătorul este obligat să studieze cu atenție descrierea produsului și, în caz de incertitudine, să contacteze vânzătorul pentru a specifica detaliile produsului.
  • 3.5 Pentru a comanda mărfuri, cumpărătorul completează formularul de comandă din interfața web a magazinului. Formularul de comandă conține în special informații despre:
    • 3.5.1 bunuri comandate (bunurile comandate sunt „introduse” de cumpărător în coșul de cumpărături electronic al interfeței web a magazinului),
    • 3.5.2 metoda de plată a prețului de achiziție a bunurilor, informații despre metoda necesară de livrare a bunurilor comandate,
    • 3.5.3 informații despre costurile asociate livrării bunurilor (denumite în continuare „comandă”) a
    • 3.5.4 informații de facturare și livrare despre client, și anume numele, prenumele, adresa, numărul de telefon și adresa de e-mail.
  • 3.6 Înainte de a trimite comanda către vânzător, cumpărătorul este autorizat să verifice și să schimbe datele pe care cumpărătorul le-a introdus în comandă, chiar și în ceea ce privește capacitatea cumpărătorului de a detecta și corecta erorile făcute la introducerea datelor în comandă. Cumpărătorul trimite comanda către vânzător făcând clic pe butonul „ACUM PLĂTIȚI”. Datele enumerate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Vânzătorul nu este responsabil pentru eventualele probleme cauzate de informații incorecte din comandă. Imediat după primirea comenzii, Vânzătorul va confirma această primire către Cumpărător prin e-mail la adresa de e-mail a Cumpărătorului specificată în interfața cu utilizatorul sau în comandă (denumită în continuare „adresa de e-mail a Cumpărătorului”).
  • 3.7 Vânzătorul are întotdeauna dreptul, în funcție de natura comenzii (cantitatea de mărfuri, prețul de achiziție, costurile de transport estimate) să solicite cumpărătorului confirmarea suplimentară a comenzii (de exemplu, în scris sau prin telefon).
  • 3.8 Relația contractuală dintre vânzător și cumpărător apare la momentul expedierii lotului, despre care cumpărătorul primește o notificare prin e-mail, la adresa de e-mail a cumpărătorului.
  • 3.9 Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță la încheierea contractului de cumpărare. Costurile suportate de cumpărător în utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile apelurilor telefonice) vor fi suportate de cumpărător însuși,întrucât aceste costuri nu diferă de rata de bază.

4. Prețul marfurilor și termenii de plată

  • 4.1 Prețul bunurilor și orice costuri asociate cu livrarea bunurilor în temeiul contractului de cumpărare, cumpărătorul poate plăti vânzătorului în următoarele moduri:
    • în numerar la punctul de vânzare al vânzătorului la la adresa punctului de livrare: Autoskla CARSiN Karlovy Vary, Hlavní 30/20, 362 63 Dalovice. În cazul coletelor supradimensionate, în fiecare zi lucrătoare, între orele 9:00-16:00, la adresa punctului de expediere: Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park - Expediere comenzi supradimensionate, Dolní Žďár 104, 363 01 Ostrov,
    • în numerar la livrare la locul specificat de cumpărător în comandă,
    • transfer fără numerar în contul vânzătorului pentru numărul de cont RO56BACX0000002295233000 deschis la UniCredit Bank SA,
    • fără numerar prin sistemul de plăți bancare pe internet - plată online,
    • card de plată fără numerar,
    • plata pe factură, după acordul prealabil cu vânzătorul.
  • 4.2 După trimiterea comenzii, Cumpărătorul are posibilitatea de a utiliza serviciul ePayment, care îl redirecționează către serviciile bancare pe internet ale băncii sale. Cumpărătorul trimite plata prin internet banking. Vânzătorul expediază bunurile imediat după primirea confirmării plății. Transferurile de bani se fac prin contul ComGate Payments, a. s. Datele sensibile de intrare pe care cumpărătorul le introduce în sistemul bancar de internet sunt protejate de gateway-uri de plată bancară și nu intră în mediul terților. Procesorii de plăți văd doar informațiile despre tranzacție pe care banca le furnizează odată cu tranzacția trimisă.
  • 4.3 Împreună cu prețul de cumpărare, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului costurile asociate ambalării și livrării bunurilor în suma convenită. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres, prețul de achiziție include și costurile asociate livrării bunurilor. Prețurile bunurilor și serviciilor oferite sunt enumerate incl. TVA.
  • 4.4 În cazul unei comenzi care conține o cantitate mai mare de bucăți dintr-un produs decât în ​​mod obișnuit pentru consumul intern normal, vânzătorul are dreptul să stabilească un preț individual de poștă, să ajusteze condițiile de livrare, să schimbe transportatorul sau timpul de livrare. Vânzătorul are dreptul de a solicita cumpărătorului un depozit sau altă plată similară. Cumpărătorul este întotdeauna informat despre aceste fapte înainte de a încheia contractul de cumpărare.
  • 4.5 Scadența în cazul plății pe factură este de 14 zile de la data emiterii, cu excepția cazului în care părțile convin altfel, iar Cumpărătorul este obligat să plătească suma astfel încât la data scadenței factura să fie deja creditată în contul Vânzătorului, în caz contrar, Cumpărătorul are restanțe. Este important să solicitați plata facturii, iar Vânzătorul își rezervă dreptul de a respinge această cerere cu un motiv.
  • 4.6 În cazul plății în numerar sau în cazul plății la livrare, prețul de achiziție se plătește la primirea bunurilor. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție se plătește în termen de 7 zile calendaristice de la încheierea contractului de cumpărare. Dacă această comandă nu este plătită în termen de 7 zile calendaristice, Vânzătorul poate anula comanda.
  • 4.7 În cazul plăților fără numerar, cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziție al bunurilor împreună cu simbolul de plată variabilă. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită atunci când suma relevantă este creditată în contul vânzătorului. În cazul în care nu este introdus simbolul variabil sau o altă eroare a cumpărătorului în timpul plății fără numerar, vânzătorul nu este responsabil pentru nicio prelungire a termenului de livrare până la rezolvarea situației.
  • 4.8 Vânzătorul are dreptul, mai ales în cazul în care cumpărătorul nu furnizează o confirmare suplimentară a comenzii (articolul 3.6), să solicite plata întregului preț de achiziție înainte de a trimite bunurile cumpărătorului. Dispozițiile articolului 2119 alin. 1 din Codul civil nu se aplică.
  • 4.9 Orice reducere la prețul bunurilor oferite de vânzător cumpărătorului nu poate fi combinată între ele. Reducerile sunt întotdeauna limitate în timp. Cumpărătorul este informat despre reducerea din mesajele comerciale trimise către e-mailul cumpărătorului, pe site-ul vânzătorului sau din materialele promoționale.
  • 4.10 Dacă acest lucru este obișnuit în relațiile de afaceri sau dacă se stipulează astfel prin reglementări legale general obligatorii, vânzătorul va emite cumpărătorului un document fiscal - o factură - cu privire la plățile efectuate pe baza contractului de cumpărare. Vânzătorul este un plătitor al taxei pe valoarea adăugată. Documentul fiscal - factura va fi emisă de vânzător cumpărătorului după plata prețului bunurilor și va fi trimisă în format electronic la adresa electronică a cumpărătorului. În acest caz, documentul fiscal - factură înlocuiește cardul de garanție.

5. Retragere din acordul de cumpărare

  • 5.1 Cumpărătorul recunoaște că, în conformitate cu dispozițiile articolului 1837 din Codul civil, nu este posibil să se retragă din contractul de cumpărare pentru furnizarea de bunuri, care a fost modificat în conformitate cu dorințele cumpărătorului sau pentru acesta, din achiziție contract de livrare de bunuri perisabile, precum și bunuri care au fost amestecate iremediabil cu alte bunuri după livrare, din contractul de cumpărare pentru furnizarea de bunuri în ambalaje sigilate, pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și nu poate fi returnat pentru igienă din motive, și din contractul de cumpărare pentru furnizarea înregistrării audio sau video sau a programului de computer ambalajul original al acestora. De asemenea, nu este posibil să se retragă din contractul de cumpărare dacă bunurile au fost achiziționate în scopuri comerciale - adică clientul a indicat numărul de identificare sau numărul de TVA în comandă.
  • 5.2 Dacă nu este un caz menționat la articolul 5.1 sau un alt caz în care nu este posibil să se retragă din contractul de cumpărare, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în conformitate cu prevederile § 1829 alineatul 1 din Cod civil, în termen de paisprezece (14) zile de la primirea mărfii și în cazul în care obiectul contractului de cumpărare este mai multe tipuri de bunuri sau livrarea mai multor părți, această perioadă curge de la data primirii ultimei livrări de bunuri. Retragerea din contractul de cumpărare trebuie întotdeauna notificată vânzătorului în perioada specificată în fraza anterioară. Pentru a se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul poate folosi formularul electronic de reclamație, care este disponibil pe site-ul vânzătorului sau aici. Un link direct la formularul de reclamație face parte, de asemenea, din e-mailul despre finalizarea comenzii, pe care cumpărătorul îl va primi în e-mailul său.
  • 5.3 În cazul retragerii din contractul de cumpărare în conformitate cu articolul 5.2 din Termeni și condiții, contractul de cumpărare este anulat de la început. Bunurile trebuie returnate vânzătorului în termen de paisprezece (14) zile de la retragerea contractului către vânzător. Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul suportă costurile asociate returnării bunurilor către vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate din cauza naturii sale prin poștă obișnuită. În cazul în care bunurile nu sunt livrate vânzătorului în termen de 14 zile de la intrarea retragerii din contract, retragerea va fi declarată irelevantă și invalidă și va fi anulată în consecință.
  • 5.4 În cazul retragerii din contract în conformitate cu articolul 5.2 din Termeni și condiții, vânzătorul va returna fondurile primite de la cumpărător în termen de paisprezece (14) zile de la decontarea retragerii din contract, în același mod ca și vânzătorul primit de la cumpărător. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a returna performanța oferită de cumpărător la returnarea bunurilor către cumpărător sau în orice alt mod, dacă cumpărătorul este de acord și cumpărătorul nu suportă costuri suplimentare. Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului fondurile primite anterior
    cumpărătorul îi predă marfa sau dovedește că a trimis marfa vânzătorului.
  • 5.5 Vânzătorul are dreptul să compună unilateral dreptul la despăgubire pentru daunele produse bunurilor împotriva dreptului cumpărătorului la rambursarea prețului de achiziție.
  • 5.6 Până când bunurile nu sunt preluate de către cumpărător, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în orice moment. Într-un astfel de caz, vânzătorul va returna cumpărătorului prețul de cumpărare fără întârzieri nejustificate, fără numerar în contul desemnat de cumpărător.
  • 5.7 Dacă un cadou este oferit cumpărătorului împreună cu bunurile, contractul de cadou între vânzător și cumpărător se încheie cu condiția ca, dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, contractul de cadou pentru un astfel de cadou își pierde efectul și cumpărătorul este obligat să-l returneze vânzătorului împreună cu bunurile și cadoul furnizat.

6. Transportul și livrarea marfurilor

  • 6.1 Dacă modul de transport este contractat pe baza unei cereri speciale a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate acestui mod de transport.
  • 6.2 Dacă, conform contractului de cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze bunurile la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia bunurile la livrare.
  • 6.3 În cazul în care, din motive din partea cumpărătorului, este necesară livrarea bunurilor în mod repetat sau într-un alt mod decât cel specificat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate livrării repetate a bunurilor, respectiv. costurile asociate cu o altă metodă de livrare. Vânzătorul are dreptul să schimbe transportatorul din comandă, pe baza consimțământului cumpărătorului.
  • 6.4 La primirea mărfurilor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului mărfii și, în cazul unor defecte, să anunțe imediat transportatorul. În cazul constatării unei încălcări a ambalajului care indică intrarea neautorizată în transport, cumpărătorul nu trebuie să preia transportul de la transportator.
  • 6.5 Alte drepturi și obligații ale părților în transportul de mărfuri pot fi guvernate de condițiile speciale de livrare ale vânzătorului, dacă sunt emise de vânzător. Condițiile de livrare fac parte din anexele la condițiile comerciale.

7. Drepturi de la performanța defectă

  • 7.1 Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care rezultă din executarea defectuoasă sunt reglementate de reglementările relevante în general obligatorii (în special prevederile secțiunilor 1914-1925, secțiunilor 2099-2117 și secțiunilor 2161-2174 din Codul civil).
  • 7.2 Vânzătorul este responsabil față de cumpărător că mărfurile nu prezintă defecte la primire. În special, vânzătorul este responsabil față de cumpărător că, în momentul în care cumpărătorul a preluat bunurile:
    • 7.2.1 mărfurile au caracteristicile agreate de părți și, în absența unui acord, au caracteristicile descrise de vânzător sau de producător sau pe care cumpărătorul le aștepta în ceea ce privește natura mărfurilor și pe baza publicitate realizată de ei,
    • 7.2.2 mărfurile sunt adecvate scopului menționat de vânzător pentru utilizarea lor sau pentru care sunt utilizate de obicei mărfuri de acest tip,
    • 7.2.3 mărfurile corespund calității sau proiectului cu eșantionul sau modelul convenit, dacă calitatea sau designul a fost determinat în conformitate cu eșantionul sau modelul convenit,
    • 7.2.4 mărfurile sunt în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare
    • 7.2.5 mărfurile respectă cerințele reglementărilor legale.
  • 7.3 Prevederile articolului 7.2 din Termeni și condiții nu se aplică bunurilor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit un preț mai mic, la uzură cauzată de utilizarea sa normală, bunurilor uzate pentru un defect corespunzător la gradul de utilizare sau acceptare a uzurii de către cumpărător sau dacă rezultă din natura mărfurilor.
  • 7.4 Drepturile care rezultă din executarea defectuoasă sunt exercitate de cumpărător împreună cu vânzătorul la adresa sediului său, unde acceptarea reclamației este posibilă în ceea ce privește gama de bunuri vândute sau la sediul social sau la locul de desfășurare a activității. Momentul reclamației este considerat a fi ziua în care Vânzătorul a aflat de reclamație.
  • 7.5 Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea vânzătorului pentru defecte pot fi reglementate prin procedura de plângere a vânzătorului. Procedura de reclamație face parte din anexa la condițiile comerciale.

8. Alte drepturi și obligațiile părților contractante

  • 8.1 Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin preluarea fizică a bunurilor.
  • 8.2 Vânzătorul nu este obligat de niciun cod de conduită în raport cu cumpărătorul în sensul prevederilor § 1826 alin. e) din Codul civil.
  • 8.3 Cumpărătorul are dreptul să contacteze Departamentul de Reclamații prin adresa de e-mail: reclamatie@dilego.ro.
  • 8.4 În conformitate cu dispozițiile secțiunii 1820 (1) (j) din Codul civil, în cazul soluționării extrajudiciare a reclamațiilor consumatorilor, cumpărătorul poate contacta organismul de control, care este Autoritatea cehă de inspecție comercială. Autoritatea cehă de inspecție comercială tratează plângerile extrajudiciare ale consumatorilor în modul și în condițiile stipulate de reglementările legale relevante. În cazul soluționării extrajudiciare a litigiilor internaționale, cumpărătorul poate contacta REZOLUȚIA ONLINE A DISPUTELOR (ODR). Mai multe informații aici.
  • 8.5 European Consumer Center Republica Cehă, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, este un punct de contact în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentul European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22 / CE (Regulamentul privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor).
  • 8.6 Vânzătorul are dreptul să vândă bunuri pe baza unui extras din registrul comerțului. Supravegherea în domeniul protecției datelor cu caracter personal este efectuată de Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, compania este înregistrată la Oficiul cu numărul de înregistrare 00055306. Într-o măsură limitată, Autoritatea cehă de inspecție comercială supraveghează respectarea Legii nr. 634 / 1992 Coll., Privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare, reglementări ulterioare.
  • 8.7 Cumpărătorul își asumă prin prezenta riscul unei schimbări de circumstanțe în sensul articolului 1765 alin.2 din Codul civil.

9. Protecția datelor personale

  • 9.1 Obligația sa de a furniza informații cumpărătorului în sensul articolului 13 din Regulamentul 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE (Regulamentul general privind protecția datelor) (denumit în continuare „Regulamentul GDPR”) referitoare la prelucrarea datelor personale ale cumpărătorului în scopul îndeplinirii contractului de cumpărare, în scopul negocierii acestui contract și în scopul îndeplinirii obligațiilor de drept public ale vânzătorului.

10. Trimiterea mesajelor comerciale și depozitarea cookiurilor

  • 10.1 Cumpărătorul este de acord cu trimiterea de informații referitoare la bunurile, serviciile sau afacerile Vânzătorului la adresa electronică a Cumpărătorului și este de asemenea de acord cu trimiterea de comunicări comerciale de către Vânzător la adresa electronică a Cumpărătorului. Vânzătorul își îndeplinește obligația de informare față de cumpărător în sensul articolului 13 din Regulamentul GDPR referitor la prelucrarea datelor personale ale cumpărătorului în scopul trimiterii de comunicări comerciale prin intermediul unui document special.
  • 10.2 Cumpărătorul este de acord cu stocarea așa-numitelor cookie-uri pe computerul său. În cazul în care este posibil să efectuați o achiziție pe site-ul web și să îndepliniți obligațiile vânzătorului în temeiul contractului de cumpărare fără a stoca așa-numitele cookie-uri pe computerul cumpărătorului, cumpărătorul poate revoca în orice moment consimțământul conform frazei anterioare.

11. Livrare

  • 11.1 Poate fi livrat Cumpărătorului la adresa de e-mail specificată în comanda sa.

12. Dispoziții finale

  • 12.1 Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional (străin), atunci părțile convin că relația este guvernată de legislația cehă. Alegerea legii în temeiul frazei anterioare nu privește consumatorul care este consumator de protecția pe care i-o oferă dispozițiile legii de la care nu poate fi derogat prin contract și care altfel s-ar aplica în temeiul articolului 6 alineatul (1) din Regulamentul Regulamentului (CE) nr. 593/2008 al Parlamentului European și al Consiliului din 17 iunie 2008 privind legea aplicabilă obligațiilor contractuale (Roma I).
  • 12.2 În cazul în care o prevedere a Termenilor și condițiilor este sau devine invalidă sau ineficientă, prevederea invalidă va fi înlocuită cu o dispoziție a cărei semnificație este cât mai apropiată de dispoziția invalidă. Nulitatea sau ineficiența unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții. Modificările și completările la contractul de cumpărare sau condițiile comerciale necesită un formular scris.
  • 12.3 Contractul de cumpărare, inclusiv condițiile comerciale, este arhivat de vânzător în formă electronică și nu este accesibil.
  • 12.4 Tot conținutul site-ului web al vânzătorului (fotografii, texte despre produse și design) este proprietatea vânzătorului. Publicarea neautorizată, adică publicarea de către cineva care nu este autorul lucrării sau nu are licența corespunzătoare pentru publicare (permisiune) va fi considerată încălcare a drepturilor de autor și va fi tratată de departamentul juridic al companiei. Nu contează dacă lucrarea protejată prin drepturi de autor a fost publicată în scopuri comerciale sau necomerciale.
  • 12.5 Anexa la condițiile comerciale constă în procedura de reclamație, instrucțiuni privind retragerea din contractul de cumpărare și condițiile de livrare.
  • 12.6 Date de contact ale vânzătorului: sediul social al Genox s. r. o., Stráň 3, 360 01 Sadov, adresa de e-mail info@dilego.ro, telefon +40 371 783 841. Adresa depozitului: Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park - Expediere comenzi supradimensionate, Dolní Žďár 104, 363 01 Ostrov. Adresa punctului de distribuție: Autoskla CARSiN Karlovy Vary, Hlavní 30/20, 362 63 Dalovice.

La Stráni pe 26. 02. 2021

Anexe la termeni și condiții

Procedura de reclamații

Această procedură de reclamație a fost pregătită în conformitate cu prevederile Legii nr. 89/2012 col., Cod civil și Legii nr. 634/1992 col., Legea privind protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificată (denumită în continuare „Legea”) și se aplică către Bunuri de consum (denumite în continuare „Bunuri), pentru care drepturile Cumpărătorului de răspundere pentru defecte (denumite în continuare „Reclamații”) sunt exercitate în perioada de garanție.

Un consumator este orice cumpărător care, în afara sferei activității sale comerciale sau în afara sferei exercitării independente a profesiei sale, încheie un contract cu un antreprenor sau se ocupă în alt mod de el.

Vânzătorul este compania de afaceri Genox s. r. o., cu sediul social la Stráň 3, 360 01 Karlovy Vary - Sadov, IČ 02509016, DIČ CZ02509016. Genox s. r. o. este o persoană care, în încheierea și executarea unui contract, acționează în sfera afacerii sale sau a altei activități antreprenoriale. Este un antreprenor care direct sau prin intermediul altor antreprenori furnizează Cumpărătorului produse sau furnizează servicii.

Clientul magazinului online este fie Cumpărătorul consumatorului, fie Cumpărătorul, care acționează în sfera afacerii sale sau a altei activități antreprenoriale la încheierea și îndeplinirea contractului.

Defecte ale mărfurilor

Vânzătorul îi răspunde consumatorului că articolul nu are defecte la primire. În special, vânzătorul este responsabil față de consumator că, în momentul în care consumatorul a preluat,

  • mărfurile au caracteristicile convenite de părți și, în absența unui acord, cele pe care vânzătorul sau producătorul le-a descris sau așteptat de către cumpărător având în vedere natura bunurilor și publicitatea făcută de acestea,
  • lucrul este potrivit scopului declarat de vânzător pentru utilizarea sa sau pentru care se folosește de obicei un lucru de acest gen,
  • calitatea sau designul corespund eșantionului sau modelului contractat, dacă calitatea sau designul a fost determinat în funcție de eșantionul sau modelul contractat,
  • articolul este în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare și
  • cazul respectă cerințele legislației.

Drepturi de defecte ale bunurilor

Dacă articolul nu are caracteristicile de mai sus, consumatorul poate solicita, de asemenea, livrarea unui articol nou fără defecte, cu excepția cazului în care acest lucru este disproporționat din cauza naturii defectului, dar dacă defectul se referă doar la o parte a articolului, consumatorul poate solicita doar înlocuirea piesei; dacă acest lucru nu este posibil, el se poate retrage din contract.

Cu toate acestea, dacă acest lucru este disproporționat din cauza naturii defectului, în special dacă defectul poate fi remediat fără întârziere nejustificată, consumatorul va avea dreptul de a remedia defectul gratuit.

Consumatorul are dreptul de a livra un articol nou sau de a înlocui o piesă chiar și în cazul unui defect remediabil, dacă nu poate utiliza articolul în mod corespunzător din cauza reapariției defectului după reparare sau din cauza unui număr mai mare de defecte. În acest caz, consumatorul are și dreptul de a se retrage din contract.

În cazul în care consumatorul nu se retrage din contract sau nu își exercită dreptul de a livra un articol nou fără defecte, de a-l înlocui sau de a repara articolul, acesta poate solicita o reducere rezonabilă. Consumatorul are dreptul la o reducere rezonabilă chiar dacă vânzătorul nu îi poate livra un articol nou fără defecte, înlocuiește partea sa sau repară articolul, precum și dacă vânzătorul nu remediază situația într-un termen rezonabil sau ar rezolva dificultăți considerabile pentru consumator.

Dreptul la executarea defectuoasă nu aparține cumpărătorului, dacă cumpărătorul știa înainte de a prelua lucrul că lucrul are un defect sau dacă cumpărătorul a provocat el însuși defectul.

La cerere, Cumpărătorul este obligat să trimită bunurile revendicate la adresa Vânzătorului inițial pe cheltuiala sa; în cazul unei reclamații, costurile de transport îi vor fi rambursate.

Termenele limită

Consumatorul are dreptul să exercite dreptul la un defect care apare în bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primire. Dacă defectul devine evident în termen de șase luni de la primire, articolul este considerat a fi defect la momentul primirii.

Perioada de garanție începe atunci când Bunurile sunt preluate de către Client. Perioada de garanție pentru Cumpărătorul Consumator este de 24 de luni, dar pentru Cumpărătorul care acționează în sfera afacerii sale sau a altei activități antreprenoriale la încheierea și îndeplinirea contractului, perioada de garanție este de numai 12 luni. Perioada de garanție se prelungește cu perioada pentru care Bunurile au fost reparate în garanție.

Alte

Răspunderea vânzătorului pentru defecte nu se aplică uzurii cauzate de utilizarea normală a acestuia pentru articolul vândut la un preț mai mic pentru defectul pentru care a fost convenit prețul mai mic, pentru articolul folosit pentru defectul corespunzător gradului de utilizare sau uzura.dacă prin natura problemei.

La cererea consumatorului, Vânzătorul este obligat să ofere consumatorului o confirmare scrisă a obligațiilor care decurg din performanțe defecte în măsura prevăzută de lege (card de garanție). Dacă natura lucrului o permite, este suficient să eliberați Cumpărătorului o dovadă a achiziției care să conțină datele (factura) în locul cardului de garanție, care trebuie să conțină datele ca card de garanție. Cardul de garanție trebuie să conțină numele și prenumele, numele sau denumirea comercială a Vânzătorului, numărul de identificare, sediul social dacă este persoană juridică sau reședința dacă este o persoană fizică. Dacă este furnizată o garanție mai lungă decât cea legală, Vânzătorul va specifica condițiile și amploarea prelungirii garanției în certificatul de garanție.

Consumatorul are dreptul să se retragă din contract în toate cazurile prevăzute de lege. Retragerea este eficientă împotriva Vânzătorului din momentul în care declarația cumpărătorului cu privire la retragerea din contract îi este livrată, dacă sunt îndeplinite toate condițiile legale necesare. În cazul retragerii din contract, contractul este reziliat de la început și părțile sunt obligate să returneze tot ce au furnizat în temeiul acestuia. În cazul anulării contractului din cauza exercitării drepturilor care decurg din răspunderea pentru defecte, Cumpărătorul returnează performanța oferită de Vânzător, numai în măsura în care este posibil în mod obiectiv în situație.

Procedura și soluționarea reclamațiilor

Pentru fiecare bun reclamat, este necesar să completați formularul de reclamație, care se află pe site-ul vânzătorului sau este disponibil aici. Datorită gamei largi de bunuri, fiecare reclamație este evaluată individual. Vânzătorul decide imediat despre reclamație, în cazuri mai complexe în termen de trei zile.

Imediat după introducerea reclamației folosind formularul de reclamație, Cumpărătorul va primi o confirmare la adresa electronică a primirii reclamației. Cumpărătorul este informat electronic despre fiecare pas care este făcut în timpul reclamației sale, incl. notificarea finală a soluționării plângerii - fie a nerecunoașterii acesteia, fie a soluționării acesteia.

Reclamațiile, inclusiv eliminarea defectelor, trebuie soluționate fără întârzieri nejustificate, nu mai târziu de 30 de zile de la data reclamației, cu excepția cazului în care Vânzătorul și Cumpărătorul convin asupra unei perioade mai lungi. După expirarea acestei perioade, Cumpărătorului i se acordă aceleași drepturi ca și cum ar fi o încălcare materială a contractului. Ziua reclamației este ziua în care Vânzătorul a aflat despre reclamație.

Perioada de soluționare a reclamațiilor este suspendată dacă vânzătorul nu a primit toate documentele necesare soluționării reclamației (părți de bunuri, alte documente etc.). Vânzătorul este obligat să solicite de la cumpărător documente suplimentare în cel mai scurt timp posibil. Termenul este suspendat de la această dată până la livrarea documentelor solicitate de către cumpărător.

Mărfurile revendicate sunt trimise la adresa depozitului de expediere al vânzătorului și anume: Genox s. r. o., Stará Kysibelská 695 / 73b, 360 01 Karlovy Vary. Înainte de trimiterea bunurilor, este necesar să se introducă reclamația, astfel încât Cumpărătorul să cunoască numărul reclamației, care trebuie să fie menționat pe ambalajul exterior al bunurilor, astfel încât expedierea să fie identificată în mod clar. În caz de probleme tehnice la introducerea formularului de reclamație, este posibil să trimiteți o reclamație prin e-mail la reclamatie@dilego.ro.

În situațiile în care este necesar să se trimită Bunurile către Vânzător sau la centrul de servicii, Cumpărătorul, în interesul său, păstrează Bunurile ambalate într-un material de ambalare adecvat și suficient de protector, care îndeplinește cerințele de transport al Bunurilor fragile, inclusiv toate accesoriile și marcajele. expediere cu simboluri adecvate.

Dispoziții finale

Aceste reguli pentru reclamații intră în vigoare la 18 iulie 2016. Modificările aduse regulilor pentru reclamații sunt rezervate.

Instrucțiuni pentru retragerea din acordul de achiziție

Ce trebuie să faceți dacă bunurile cumpărate nu sunt ceea ce trebuie pentru dvs. și doriți să le returnați în termenul legal de 14 zile?

Dacă sunteți consumator, conform articolului 1829 din Codul civil (Legea nr. 89/2012 col.), Aveți dreptul de a returna bunurile achiziționate fără a da un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii bunuri. Aveți dreptul la aceasta chiar dacă plasați o comandă pe Internet cu o colecție personală în depozitul nostru de expediere.

Dacă nu sunteți un consumator, adică cumpărați bunuri ca parte a activității dvs. comerciale sau antreprenoriale (care este decisă de numărul de identificare de pe documentul de cumpărare), nu aveți dreptul să vă retrageți, deoarece legea nu prevede acest lucru posibilitate.

Cum se returnează bunurile?

Înainte de returnarea mărfii, este necesar să completați un formular electronic de reclamație, unde Cumpărătorul alege opțiunea „Vreau să mă retrag din contract”. Un link către formularul de reclamație face parte din e-mail despre finalizarea comenzii și este publicat pe site-ul vânzătorului.

Trimiteți produsele la adresa:

Genox s. r. o.
Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park
Dolní Žďár 104
363 01 Ostrov

Vă rugăm să împachetați bine mărfurile returnate pentru a nu fi deteriorate în timpul transportului. Indicați pe cutia exterioară că aceasta este o retragere din contract și numărul de comandă, astfel încât expedierea să poată fi identificată în mod clar (acest lucru va accelera întregul proces de procesare).

Nu trimiteți niciodată bunuri la ramburs! Bunurile trimise în acest mod nu vor fi preluate și vi se vor returna.

ÎNȘTIINȚARE! De îndată ce mărfurile revin în ordine, vi se va rambursa suma pentru marfă, dacă comanda a fost doar o bucată returnată, atunci vi se va rambursa suma pentru taxele poștale, care a făcut parte din comandă. Poștele plătite de Cumpărător pentru returnarea vânzătorului către Vânzător nu sunt rambursate! Această sarcină este de partea Cumpărătorului.

Vă rugăm să restabiliți bunurile la starea lor inițială, dacă este posibil, pentru a evita o posibilă reducere a rambursării cu costurile suportate pentru restabilirea mărfii la starea lor inițială.

Vom trimite banii pentru bunuri în contul dvs. bancar cât mai curând posibil, nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contract, dar nu înainte ca bunurile returnate să fie livrate înapoi la departamentul nostru de reclamații (sau înainte de a dovedi că a fost returnat) mărfurile ne-au fost deja trimise). În acest caz, costul returnării bunurilor este de partea cumpărătorului.

Vă rugăm să citiți următoarele condiții și sfaturi pentru returnarea mărfurilor.

Ambalajul original nu trebuie returnat

Ambalajul nu face obiectul cumpărării sau nu face parte din articolul achiziționat, din cauza limitării posibilității de deteriorare a mărfii în timpul transportului, vă recomandăm să trimiteți mărfurile în ambalajul original sau corespunzător.

În ciuda faptului că nu este necesară returnarea ambalajului, www.dilego.ro are dreptul la rambursarea costurilor efectiv suportate în legătură cu returnarea bunurilor:

  • în caz de deteriorare a ambalajului, care este unică, specifică mărcii, pe care ați rupt-o într-o măsură mai mare decât era necesar pentru inspectarea mărfurilor,
  • în cazul deteriorării ambalajului edițiilor de colecție, pachetelor cadou sau suporturilor de date originale.
Puteți încerca mărfurile

Cu toate acestea, nu ar trebui să prezinte o uzură evidentă. Bunurile pot fi testate, dar este necesar să ne gândim la costurile pe care compania noastră le va avea cu restaurarea bunurilor în starea lor inițială și care ar putea fi necesare pentru plată. Aceste costuri sunt întotdeauna evaluate individual și ca atare sunt apoi taxate de client și compensate cu suma bunurilor returnate. Ar trebui să tratați mărfurile în același mod ca atunci când inspectați mărfurile din magazin înainte de a cumpăra.

Veți evita perceperea acestor taxe dacă restabiliți bunurile la starea lor inițială (curățare, asamblare, ambalare corectă etc.) În ceea ce privește varietatea de bunuri, fiecare caz de retragere din contract este tratat individual.

Respectarea termenului limită de 14 zile

Pentru a respecta termenul, este decisiv atunci când se trimite retragerea din contract. Perioada de retragere este, așadar, considerată a fi menținută dacă consumatorul trimite o notificare comerciantului în timpul retragerii că retrage din contract.

Perioada de retragere durează 14 zile calendaristice, fără zile lucrătoare și începe în ziua calendaristică următoare primirii bunurilor de către consumator (de exemplu, dacă clientul preia marfa vineri, perioada de retragere se calculează începând de sâmbătă).

Cât mai curând posibil după trimiterea acestei retrageri, nu mai târziu de 14 zile, trebuie să ne predați bunurile cumpărate. În acest caz, nu există dreptul la rambursarea costurilor necesare asociate transportului de mărfuri către vânzător.

Termeni de livrare

Colecția personală

Ridicarea personală este posibilă în fiecare zi lucrătoare între orele 8:30 - 12:00, 13:00 - 17:00 la adresa punctului de livrare: Autoskla CARSiN Karlovy Vary, Hlavní 30/20, 362 63 Dalovice. În cazul coletelor supradimensionate, în fiecare zi lucrătoare, între orele 9:00 - 16:00, la adresa punctului de expediere Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park - Expediere comenzi supradimensionate, Dolní Žďár 104, 363 01 Ostrov.

Acceptarea mărfurilor

La livrare, Cumpărătorul este obligat să verifice imediat starea expedierii - numărul pachetelor, integritatea cutiilor etc. și să refuze acceptarea unei expediții incomplete sau deteriorate. Este foarte important să evaluați starea mărfurilor livrate, dacă Cumpărătorul preia transportul deteriorat și apoi află că și bunurile sunt deteriorate, este necesar să raportați acest fapt transportatorului în termen de 2 zile lucrătoare și să soluționați reclamația.

Costul de livrare

Prețul transportului este reglementat de lista de prețuri valabilă, care este publicată pe site-ul web al vânzătorului.

Ne avertizăm clienții că transportatorul NU este angajatul nostru și nu putem influența acțiunile sale în niciun fel. Acest lucru se aplică în special acordului în momentul livrării expedierii sau notificării telefonice a acestuia în avans (deși îl vom nota întotdeauna în notele pentru transportator). Dacă nu ați fost mulțumit de acțiunile șoferului, este întotdeauna necesar să contactați centrul de expediere sau șeful postului de livrare.

Se încarcă
Se încarcă ...