Dilego.ro

Întrebări și răspunsuri frecvente

Aici veți găsi cele mai frecvente întrebări ale clienților noștri.

Este necesar să vă înregistrați pentru a comanda bunuri?
+

Achiziționarea este posibilă atât fără înregistrare, cât și cu înregistrare. Înregistrarea vă va aduce multe beneficii. O listă cu toate comenzile, reclamațiile, iar atunci când comandați bunuri, veți avea deja prestabilite informațiile de facturare și livrare. În viitor, pregătim un program de fidelizare a clienților pentru clienții înregistrați.

Cum trimiteți marfa și când va sosi?
+

Marfa se trimite prin intermediul Poștei. Dacă alegeți Cargus sau FAN Courier în coșul de cumpărături, termenul de livrare este cuprins între 3 și 7 zile lucrătoare. Și pentru transporturile supradimensionate, compania de transport maritim Raben.

De obicei, trimitem mărfurile a doua zi după comandă și în următoarele cinci zile lucrătoare, mărfurile sunt livrate (pentru expedieri supradimensionate - de ex. Mese de biliard, timpul de livrare este - 5 zile de la comandă), alte mărfuri sunt trimise în funcție de disponibilitatea stocului. Veți fi întotdeauna informat despre expedierea mărfurilor prin e-mailul specificat în comandă.

Este posibil să trimiteți mărfurile în altă țară?
+

Da. Mărfurile pot fi trimise în Ungaria, Polonia, Slovacia, România , Bulgaria și Republica Cehă.

Dacă doriți să trimiteți mărfurile în Ungaria, vă rugăm să vizitați site-ul nostru iDilego.hu. În cazul trimiterii de bunuri în Polonia, utilizați eshop-ul nostru polonez Dilego.pl, pentru trimiterea de bunuri pe site-ul web Slovacia Dilego.sk. În cazul trimiterii de bunuri în România , Bulgaria, vă rugăm să folosiți site-ul nostru Dilego.bg și în cazul trimiterii în Republica Cehă utilizați eshop-ul nostru ceh Dilego.cz.

Este posibilă ridicarea personală a bunurilor?
+

Da! Ridicarea personală este posibilă de luni până vineri între orele 8:30 - 16:00 la Genox s. r. o., Stará Kysibelská 695 / 73b, 360 20 Karlovy Vary, Republica Cehă.

Puteți găsi harta și coordonatele pentru navigare în panoul de jos și din contacte.

Ridicarea personală este posibilă NUMAI pe baza comenzii, de îndată ce bunurile sunt gata, veți fi informat pe e-mailul pe care l-ați introdus în comandă. Puteți plăti doar în numerar. Plata se poate face și în avans prin transfer bancar sau card online.

Nu a existat nicio factură în transport.
+

Factura este integrată în e-mailul primit la finalizarea comenzii, precum și numărul de urmărire al coletului, datorită căruia vă puteți urmări coletul. Factura conține o semnătură electronică și o ștampilă și, prin urmare, este valabilă și în scopuri contabile.

Nu am primit încă o confirmare a comenzii prin e-mail.
+

Este posibil ca e-mailul de confirmare să fi fost trimis în spam (vă rugăm să verificați spamul din e-mailul dvs.) sau e-mailul dvs. să fie introdus incorect în comandă. Vă rugăm să contactați serviciul clienți (+40 371 783 841), operatorul vă va ajuta în fiecare zi de luni până duminică între orele 8:30 - 19:30.

Cum ridic marfa la oficiul poștal dacă nu am mașină și nu pot transporta un colet greu (poștașul a sunat odată și a plecat)?
+

Vă recomandăm să sunați la oficiul poștal de livrare și să solicitați re-livrarea expedierii.

Este posibil să cumpărăm mărfuri și în rate?
+

Nu, din păcate nu mai oferim acest serviciu.

Este posibil să cumpărăm pe o factură?
+

Oferim această opțiune doar instituțiilor de stat și organizațiilor subvenționate de stat. Pentru a cumpăra bunuri pe factură, este necesar să trimiteți o comandă cu ștampilă și semnătură la info@dilego.ro. O factură poate fi emisă cu o scadență de 14 zile.

Cât timp este valabilă garanția pentru bunuri?
+

Respectăm garanția pentru bunuri conform legii timp de 24 de luni, pentru bunurile achiziționate în cadrul activității comerciale, această garanție este redusă prin lege la 12 luni (prin introducerea numărului de identificare sau a numărului de TVA în comandă, comanda este specificată ca Afaceri).

Care este producătorul bunurilor dvs.?
+

Avem mai mulți producători, precum și categorii de produse. Sporturile, echipamentele de grădină și jucăriile provin în mare parte de la furnizori cehi. Pentru unele bunuri, avem un furnizor din Germania, care are unele hale de producție în China, dar bunurile trebuie să îndeplinească standardele germane, adică standardele UE.

Când clientul dvs. are dreptul la un cod de reducere?
+

Fiecare client are dreptul să utilizeze codul de reducere și îl poate utiliza pentru perioada de valabilitate a acestuia.

Puteți afla despre codurile de reducere din newsletter-ul nostru, vă puteți abona la acesta pe site-ul nostru web. Codul este apoi introdus în câmpul „cupon de reducere” atunci când comandați în coșul de cumpărături. Codul de reducere este un cadou pentru clienții noștri, deci nu este o regulă. Vă recomandăm să urmăriți e-mailurile.

Este posibilă livrarea sâmbătă?
+

Din păcate, niciunul dintre operatorii noștri nu permite livrarea sâmbătă.

Oferiți și imprimeuri pentru corturi de grădină?
+

Din pacate, nu.

Bunurile care mă interesează nu mai sunt disponibile, este posibil să aflu când va fi?
+

Dacă sunteți interesat de bunuri care nu mai sunt afișate pe site, înseamnă că acum sunt epuizate. În unele cazuri, bunurile nu mai sunt produse și nu vor mai fi în viitor. Există, de asemenea, bunuri care așteaptă să fie depozitate la furnizor. Prin urmare, vă recomandăm să urmăriți site-ul nostru web.

Ce mărfuri au disponibilitatea declarată „la cerere”?
+

Acestea sunt bunuri care pot fi deja vândute sau ultimele piese rămân, nu putem garanta aceste bunuri înainte de a confirma comanda. Din acest motiv, vă recomandăm să contactați serviciul clienți (+40 371 783 841) înainte de a comanda, unde vă vom spune dacă produsul este în stoc.

Sunt interesat de o achiziție mai mare de bunuri, pot contacta pe cineva?
+

Dacă sunteți interesat de o achiziție mai mare de bunuri, vă rugăm să trimiteți un e-mail la serviciul clienți info@dilego.ro, pentru va aranja comanda cu dvs. și vă va furniza toate informațiile.

Oferiți fotografii cu lavoare în care fiecare piesă este originală?
+

Din păcate nu, ne pare rău, dar, din cauza spațiului din depozitul nostru, nu este posibil să fotografiem fiecare piesă și să o trimitem clienților din care să aleagă. Lavoarele sunt într-adevăr fiecare piesă originală, majoritatea tipurilor diferă doar prin culoarea și structura pietrei, dar lavoarele precum SAVONA, MERAN, TORTONA și FOSSIL diferă semnificativ și în ceea ce privește dimensiunile și, mai ales, forma.

Când cumpărați acest lavoar, trebuie să vă dați seama că cumpărați o piesă unică pe care nu o veți vedea nicăieri altundeva decât acasă.

Ce ar trebui să fac dacă am primit bunuri nefuncționale? Trebuie să returnez bunurile sau să fac o reclamație.
+

Mai întâi, completați formularul de reclamație, apoi veți primi o confirmare de primire a reclamației prin e-mail, incl. instrucțiuni despre cum să procedați. Pentru a soluționa reclamația, este întotdeauna necesar să completați formularul de reclamație.

Dacă departamentul de reclamații vă invită să faceți acest lucru sau vă retrageți din contract, trimiteți-ne bunurile la Genox s. r. o., Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park, Dolní Žďár 104, 36301 Ostrov și marcați expedierea într-un loc vizibil cu numărul de reclamație generat de dvs., formularul de reclamație.

Nu trimiteți niciodată coletul ramburs! Coletele trimise în acest mod nu vor fi acceptate și vă vor fi returnate.

Este posibil ca bunurile comandate să fie trimise la o anumită dată?
+

Da, vă putem trimite coletul la o anumită dată, dar numai în termen de 7 zile de la comandarea mărfii. Dacă doriți să primiți coletul mai târziu, plata trebuie efectuată în avans.

Se încarcă
Se încarcă ...