Dilego.ro

Fitness de vară - 3 moduri de a te menține în formă vara

23.09.2021

0

Fitness de vară - 3 moduri de a te menține în formă vara

Vacanțe de vară, zile fierbinți și relaxare lângă apă - există obstacole mai mult decât suficiente care vă împiedică să vă antrenați regulat vara. Cu toate acestea, dacă nu vă lăsați descurajați de vremea caldă sau de propriul confort, exercițiile de vară vă vor aduce o ardere mai rapidă a grăsimilor și o termoreglare mai bună. Prin urmare, îndepărtați-vă de mijloacele de fitness și nu rămâneți în urmă nici în lunile de vară.

Cum să faci mișcare în zilele toride de vară

Neoprenové zátěžové reflexní manžety - 2 x 0,5 kg

 

Când este cald afară, temperatura corpului nostru crește, ceea ce reprezintă o povară mare pentru inimă și plămâni. Mușchii nu sunt suficient furnizați cu sânge și ritmul cardiac accelerat nu este plăcut în timpul exercițiului. Cum să faci față căldurii? Baza este, desigur, un regim de băut. Bea suficient nu numai înainte de antrenament, ci și în timpul antrenamentului. Amintiți-vă că într-o oră de activitate fizică, corpul dvs. pierde până la 2 litri de lichid. Hainele cu culoarea deschisă și cu protecția solară sunt, de asemenea, o chestiune desigură.                                               

Antrenează-te și în vacanță!

   

Posilovací slider

Te antrenezi sincer tot timpul anului, dar în vacanță, mișcarea dvs. se reduce la o excursie la plajă sau la un alt cocktail? E păcat, pentru că și în vacanță poți face multe pentru fizicul dvs. Cea mai simplă activitate este, desigur, alergarea, pentru care aveți nevoie doar de pantofi de alergare de calitate. Chiar și mai puțin spațiu este ocupat de cauciucul de rezistență, pe care îl puteți folosi pentru a antrena întregul corp direct în camera de hotel. Este la fel de ușor să practici yoga în zilele dvs. libere.                                                                                                                                                   

De asemenea, faceți exerciții lângă apă

Pilates - posilovací kruh Movit 39 cm

 

Zile frumoase de vară pe care nu trebuie să le petreceți închizându-vă în sala de gimnastică. Mergeți la apă și înotați în loc de antrenamentul obișnuit. Vă va reîmprospăta și vă va îmbunătăți starea, pe care o vețifolosi apoi în alte sporturi, cum ar fi patinajul sau înotul. În plus, atunci când înotați, întăriți mușchii abdomenului, a spatelui inferior, a antebrațelor și a spatelui coapselor. Antrenamentul pentru costumului dvs. de baie va fi mult mai distractiv și mai eficient datorită înotului.                  

         

 

 

Înapoi la blog

Discuții articol (0)

Numele dvs.
Introduceți prenumele dvs.
Email de contact
Introduceți adresa dvs. de email
Mesajul dvs.
Introduceți mesajul
Sunt necesare date marcate cu *
Se încarcă